Ves al contingut. | Salta a la navegació

Cerca avançada…
Ajuntament de Salou

Portal de la Transparència

  • Acces a totes les dades públiques en format open data
  • Accés a totes les dades en format open data
  • El teu Ajuntament més lliure, més transparent i participatiu
  • Participa en la presa de decisions del teu Ajuntament

Navigation

  • Inici
  • La Transparència
  • Indicadors
  • Participa
  • Dades obertes
Sou a: Inici La Transparència Relació amb la ciutadania Dret d'accés a la informació pública
Info

Dret d'accés a la informació pública

Sol·licitud d'accés a la informació pública  

2025 (2)

Informe anual de les peticions de dret d'accés a la informació pública. 

Resolucions de les sol·licituds d'accés a la informació pública. (3)

Resolució d'estimació parcial DEC/5049/2025. 

Resolució d'estimació parcial DEC/4275/2025. 

Resolució d'estimació parcial DEC/1386/2025. 

2024 (2)

Informe anual de les peticions de dret d'accés a la informació pública. 

Resolucions de les sol·licituds d'accés a la informació pública. 

2023 (2)

Informe anual de les peticions de dret d'accés a la informació pública. 

Resolucions de les sol·licituds d'accés a la informació pública. 

2022 (1)

Informe anual de les peticions de dret d'accés a la informació pública. 

2021 (1)

Informe anual de les peticions de dret d'accés a la informació pública. 

2020 (1)

Informe anual de les peticions de dret d'accés a la informació pública. 

Vies de reclamació (1)

Reclamació davant la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP) 

Ajuntament de Salou | Passeig del 30 d'Octubre, 4 | 43840 Salou | Tel: 977 309 200 | Mail: ajuntament@salou.cat

  • Projecte desenvolupat per ecityclic
  • Inici
  • Mapa del lloc
  • Accessibilitat
  • Contacte